ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Тема досвіду
|
«Формування
екологічної культури учнів у виховному процесі шляхом використання сучасних
педагогічних технологій»
|
Автор
|
Проніна Ольга
Петрівна, класний керівник 7-го класу
|
Сфера застосування
|
Природа
– це один із вічних світів, який є прекрасним, радісним і який ми не тільки
можемо, а й повинні зробити ще прекраснішим і радіснішим для тих, хто після
нас житиме у ньому.
Лев Толстой
Екологічна
ситуація, яка склалася в світі, настійно вимагає швидкої перебудови мислення
людства і кожної конкретної людини, формування екологічної свідомості і
екологічної культури. У зв'язку з цим екологічна освіта і екологічне
виховання стають новим пріоритетним напрямком педагогічної теорії і практики.
Відповідно Національна
доктрина розвитку освіти у 21-му столітті одним із ключових питань системи
освіти розглядає питання екологічного виховання.
У цій системі
особливе місце належить школі - найважливішій ланці становлення особистості. Одним
із найважливіших завдань сучасної школи є підвищення екологічної грамотності
учнів, озброєння їх навичками економного, бережливого використання природних
ресурсів, формування активної, гуманної позиції у ставленні до природи.
Екологічне виховання – систематична
педагогічна діяльність, спрямована на розвиток в учнів екологічної культури.
Завдання екологічного виховання – .........
|
Немає коментарів:
Дописати коментар