Опис виховної системи класу
Гносеологічно-аксіологічний
(змістовий) компонент (досягнення стратегічних цілей у вихованні через
конкретизацію завдань в контексті педагогічної проблеми, над якою працює
класний керівник)
|
Тисячі
професій народжуються і вмирають. Але й досі живуть найдавніші з них –
хлібороба, будівельника, лікаря, учителя. Змінюються умови й засоби
виховання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити
людину бути Людиною. Стати справжнім духовним наставником своїх вихованців,
тим більше істинним класним керівником – дуже нелегко. Нема в школі роботи
складнішої і важчої, ніж робота класного керівника. Діяльність його
багатогранна, коло обов’язків дуже широке, прикрощів і невдач набагато більше,
ніж радощів і перемог. Водночас немає в школі діяльності цікавішої, ніж
керівництво класним колективом. Класний керівник – це радість спілкування, це
коло своїх дітей, це бажання бути потрібним кожному своєму вихованцю.
Класне
керівництво – це особливий вид діяльності учителя. Для його здійснення
потрібно не тільки мати високий фаховий рівень як учителя, але й мати якості
менеджера, бути вмілим психологом та філософом. Для вдалого керування класом
потрібно мати авторитет не тільки серед учнів свого класу та учителів, які
працюють в класі, але й взагалі в навчальному закладі та поза його межами.
Прислів’я
каже: сад не дасть врожаю, як добре не
подбає садівник.............
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар