Виховна система класу



Опис виховної системи класу



Гносеологічно-аксіологічний (змістовий) компонент (досягнення стратегічних цілей у вихованні через конкретизацію завдань в контексті педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник)
Тисячі професій народжуються і вмирають. Але й досі живуть найдавніші з них – хлібороба, будівельника, лікаря, учителя. Змінюються умови й засоби виховання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною. Стати справжнім духовним наставником своїх вихованців, тим більше істинним класним керівником – дуже нелегко. Нема в школі роботи складнішої і важчої, ніж робота класного керівника. Діяльність його багатогранна, коло обов’язків дуже широке, прикрощів і невдач набагато більше, ніж радощів і перемог. Водночас немає в школі діяльності цікавішої, ніж керівництво класним колективом. Класний керівник – це радість спілкування, це коло своїх дітей, це бажання бути потрібним кожному своєму вихованцю.
Класне керівництво – це особливий вид діяльності учителя. Для його здійснення потрібно не тільки мати високий фаховий рівень як учителя, але й мати якості менеджера, бути вмілим психологом та філософом. Для вдалого керування класом потрібно мати авторитет не тільки серед учнів свого класу та учителів, які працюють в класі, але й взагалі в навчальному закладі та поза його межами.
Прислів’я каже: сад не дасть  врожаю, як добре не подбає садівник.............



Немає коментарів:

Дописати коментар